Manisa Valiliği'nce yürütülen "Umutlar Çiçek Açsın" projesi kapsamında Saruhanlı'daki öğrencilere, "Madde Bağımlılığı" konulu bilgilendirme semineri verildi.
İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Gençlik Merkezi'nin iş birliğiyle düzenlenen seminer, Belediye Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. Eğitim seminerine İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Balaban, Gençlik Merkezi Müdürü Kadircan Odabaşı, polis memurları, öğretmen ve öğrenciler katıldı. Seminerde, Manisa İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, Maddi Kullanımını İzleme ve Önleme Büro Amirliği'nde görevli komiser yardımcısı Halil Oturak, "Madde Bağımlılığı" konusunda slayt gösterisi eşliğinde öğrencilere bilgiler verdiler.
Etkinliğin sonunda İlçe Emniyet Müdürü Balaban, semineri sunan komiser yardımcısı Oturak'a çiçek verdi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Öğrencilere 'Madde Bağımlılığı' Semineri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.