Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında ilköğretim öğrencileri arasında atletizm koşusu düzenledi.
Atatürk Bulvarı'nda gerçekleştirilen etkinliğe, 5 ilköğretim okulundan yaklaşık 75 öğrenci katıldı.
İki ayrı kategoride düzenlenen koşuda ilk grup ilköğretim okullarının 1, 2, 3, 4 ve 5'inci sınıfına giden öğrenciler arasında bin metrelik mesafede yapılırken, ikinci grup 2 bin metrelik mesafede 6, 7 ve 8'inci sınıfa giden öğrenciler arasında gerçekleştirildi.
Koşu sonrasında dereceye giren öğrencilere madalyaları takdim edildi.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › Ordu'da 23 Nisan Etkinlikleri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.