Ordu'da Fotoğraf Sergisi Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ordu'da Fotoğraf Sergisi Açıldı

19.09.2012 12:20

Ordu'da "Tarım ve İnsan" konulu "Ulusal Fotoğraf Yarışması Eserleri Sergisi" açıldı.

Ordu'da "Tarım ve İnsan" konulu "Ulusal Fotoğraf Yarışması Eserleri Sergisi" açıldı.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından yürütülen yarışmanın sergisi, Ordu Valiliği tarafından Şarkiye Mahallesi'ndeki İlkadım Anıtı Meydanı'nda açıldı.

Açılış, Vali Yardımcısı Niyazi Erten ile Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Musa Sağlam tarafından yapıldı.

Burada bir konuşma yapan Vali Yardımcısı Erten, serginin üç gün boyunca açık olacağını belirterek, "Önümüzdeki günlerde, serginin devamı sürecinde vatandaşlarımızın da geniş bir katılımının olacağını bekliyorum. Tarım ile alakalı olan güzel çalışmanın daha çok vatandaş tarafından gezileceğini düşünüyorum" dedi.

Muhabir: Eyüp Elevülü

Yayıncı: Orhan Topal - ORDU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ordu'da Fotoğraf Sergisi Açıldı - Son Dakika


Advertisement