Ordu'da "Tarım ve İnsan" konulu "Ulusal Fotoğraf Yarışması Eserleri Sergisi" açıldı.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından yürütülen yarışmanın sergisi, Ordu Valiliği tarafından Şarkiye Mahallesi'ndeki İlkadım Anıtı Meydanı'nda açıldı.
Açılış, Vali Yardımcısı Niyazi Erten ile Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Musa Sağlam tarafından yapıldı.
Burada bir konuşma yapan Vali Yardımcısı Erten, serginin üç gün boyunca açık olacağını belirterek, "Önümüzdeki günlerde, serginin devamı sürecinde vatandaşlarımızın da geniş bir katılımının olacağını bekliyorum. Tarım ile alakalı olan güzel çalışmanın daha çok vatandaş tarafından gezileceğini düşünüyorum" dedi.
Muhabir: Eyüp Elevülü
Yayıncı: Orhan Topal - ORDU
Son Dakika › Yerel › Ordu'da Fotoğraf Sergisi Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.