Orman İşçilerinin İş Süresi 4 Ay Uzatıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orman İşçilerinin İş Süresi 4 Ay Uzatıldı

Orman İşçilerinin İş Süresi 4 Ay Uzatıldı
04.06.2015 13:37

Batmanda, Toplum Yararına Çalışma Programı kapsamında 6 Aylık geçici işçiliğe alınan işçilerin iş akitleri 4 ay daha uzatıldı.

İşkur, Orman işçilerinin çalışma süresini uzattı.

Batman'da 6 ay hizmet için istihdam edilen 35 yaş üzeri vatandaşlarına geçici iş imkânı sağlayan İŞKUR, çalışma süresi 8 Ekim tarihinde bitecek şekilde 4 ay uzattı.

Konu hakkında açıklamada bulunan İŞKUR İl Müdürü Besim Eviz, İŞKUR İl Müdürlüğü ile Orman İşletme Müdürlüğü arasında düzenlenen protokol gereği başlatılan bin kişilik Toplum Yararına Programı, Bakanlar Kurulu kararı gereğince 8 Ekim tarihinde bitecek şekilde 4 ay daha uzatıldığını belirtildi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Orman İşçilerinin İş Süresi 4 Ay Uzatıldı - Son Dakika


Advertisement