Ormanlık Alanda Kaybolan Kişi 20 Saat Sonra Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ormanlık Alanda Kaybolan Kişi 20 Saat Sonra Bulundu

Ormanlık Alanda Kaybolan Kişi 20 Saat Sonra Bulundu
09.07.2014 13:13  Güncelleme: 16:22

Odun toplamak için gittiği ormanlık alanda kaybolan kişi, yaklaşık 20 saat sonra bulundu.

Akpınar köyündeki evinden dün çıkarak odun toplamam için ormanlık alana giden Raşit Batmanoğlu'nun (80) gece saatlerine kadar evine dönmemesi üzerine ailesi durumu jandarma ekiplerine bildirdi.

Jandarmanın yanı sıra İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ekiplerinin de katıldığı arama çalışmalarında Batmanoğlu, sabah saatlerinde evinden 3 kilometre uzaklıktaki ormanlık alanda bulundu.

Gözlerinde sağlık sorunu olduğu için havanın kararmasıyla evinin yolunu bulamadığı için ormanlık alanda beklediği öğrenilen Batmanoğlu, 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Bartın Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. - Bartın

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ormanlık Alanda Kaybolan Kişi 20 Saat Sonra Bulundu - Son Dakika


Advertisement