Polis Emeklileri Derneği Başkanı Şahin'den Doğan'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polis Emeklileri Derneği Başkanı Şahin'den Doğan'a Ziyaret

03.02.2013 11:49

Kocaeli Polis Emeklileri Derneği Başkanı Mehmet Şahin ve yönetim kurulu üyeleri, İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan'ı ziyaret etti.

Kocaeli Polis Emeklileri Derneği Başkanı Mehmet Şahin ve yönetim kurulu üyeleri, İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan'ı ziyaret etti.

Başkanlık makamında gerçekleşen ziyarette Doğan, konuklarıyla bir süre sohbet etti.

Doğan, ziyarette yaptığı konuşmada, tüm emniyet görevlilerinin önemli sorumluluklar üstlendiğini belirterek, emniyet görevlilerine gereken saygının gösterilmesi gerektiğini kaydetti.

Belediye olarak emekliler için çeşitli projeler yaptıklarını dile getiren Doğan, "İzmit Belediyesi olarak emeklilerimi başımızın tacı ediyoruz. Tüm emeklilerimiz için emekli evleri açtık. Polis emeklilerinin aktivitelerini yapması ve lokal için kullanılması adına gereken desteği vermeye hazırız. Bu konuda bir arayış içindeyiz" diye konuştu.

Muhabir: Kadir Yıldız

Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Polis Emeklileri Derneği Başkanı Şahin'den Doğan'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement