Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin hayata geçirdiği "Gez-Gör Kocaeli" projesi kapsamında Romanyalı öğrenciler Kocaeli'yi gezdi.
Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Basın Yayın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı'nca yürütülen etkinlik çerçevesinde, Romanyalı öğrenciler Kocaeli'deki tarihi ve kültürel mekanlarını tanıma imkanı buldu.
Toplam 20 yabancı öğrencinin katıldığı gezi, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Buz Pisti'nde başladı. Burada buz pateniyle kayan öğrenciler, daha sonra Sekapark'ta sahil boyunca gezip, fotoğraf çektirdi.
Öğrenciler, "Gez-Gör Kocaeli" programı sayesinde Kocaeli'yi tanıdıklarını, ilk defa camiye girdiklerini ve buz pistinde kaydıklarını belirterek, Türklerin misafirperverliğine hayran kaldıklarını ifade etti. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Romanyalı Öğrenciler Kocaeli'yi Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.