Sağlık-Sen Kilis İl Temsilcisi Hüseyin Özcan, Dünya Ebeler ve Hemşireler Haftası nedeniyle hastanede çalışan ebe ve hemşireleri ziyaret etti.
Sağlık-Sen İl Temsilcisi Hüseyin Özcan ile Başkan Yardımcısı Ahmet Güler, Devlet Hastanesi'nde çalışan ebe ve hemşireleri ziyaret ederek, hem günlerini kutladı hem de pasta ve kola ikram etti. Özcan, sendika olarak bu tür etkinlikleri sürdüreceklerini söyledi. - KİLİS
Son Dakika › Yerel › Sağlık-Sen'den Hemşirelere Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.