Salihli'de 3 Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli'de 3 Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi

29.02.2012 11:00

Salihli ilçesinde, polis ekipleri, durdurdukları bir araçta bulunan kişilerin üzerlerinde 3 ruhsatsız tabanca ile bu tabancalara ait 5 şarjör dolusu mermi ele geçirdi.

Salihli ilçesinde, polis ekipleri, durdurdukları bir araçta bulunan kişilerin üzerlerinde 3 ruhsatsız tabanca ile bu tabancalara ait 5 şarjör dolusu mermi ele geçirdi.

Edinilen bilgiye göre Salihli'de Bölge Trafik Amirliği önünde uygulama yapan ekipler, bir otomobili durdurdu. Araçta bulunan ve durumundan şüphelendikleri H.A.K.(38), H.G.(25) ve H.E.(26) isimli şahısların üst aramasını yaptı.

Aramada, şahıslarda 3 ruhsatsız tabanca ile bu tabancalara ait 5 şarjör dolusu mermi bulundu. Gözaltına alınan 3 kişi, emniyetteki ifadelerinin ardından savcılık talimatıyla serbest bırakıldı.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Salihli'de 3 Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi - Son Dakika


Advertisement