Şampiyonlardan Başkan Sözlü'ye Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şampiyonlardan Başkan Sözlü'ye Ziyaret

Şampiyonlardan Başkan Sözlü\'ye Ziyaret
15.04.2017 13:31

Adana Demirspor U-19 takımı, Başkan Sedat Sözlü’yü ziyaret etti.

Adana Demirspor U-19 takımı, Başkan Sedat Sözlü'yü ziyaret etti.

19 maçta 17 galibiyet alıp 2 beraberlikle yenilgisiz şampiyon olan genç şimşekler, finalde de Adanaspor'u 1-0 yenerek Adana'nın şampiyonu oldu.

Teknik Direktör Arman Bozkaya yönetiminde çıktığı maçlarda şampiyonluk ipini göğüsleyen U-19 takımını kabul eden Adana Demirspor Kulüp Başkanı Sedat Sözlü, tebrik ederek Türkiye finallerinde başarılar diledi. Altyapıdan yetişecek olan genç oyuncuların gelecekte A takımın iskelet kadrosunu oluşturacağına inandığını belirten Sözlü, kendilerine sonuna kadar destek olacaklarını söyledi.

Adana Demirspor U-19 takımı Türkiye finallerine katılma hakkı kazanırken ellerinden geleni yapıp Adana'yı en iyi şekilde temsil edeceklerini belirtti. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Şampiyonlardan Başkan Sözlü'ye Ziyaret - Son Dakika


Advertisement