Samsun'da Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'nda (SHÇEK) kalan çocuklar "Fetih 1453" filmini izledi.
İlkadım ilçesinde Oskar Sinema Salonu'nda 60 öğrenciyle birlikte filmin ilk gösterimini izleyen SHÇEK Samsun İl Müdürü Adnan İpekdal, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Sosyal bir yaşantıyı çocuklara yaşatmaya çalıştıklarını söyledi.
Çocukların tarih şuurunu kazanması için geçmişini öğrenmesi gerektiğini vurgulayan İpekdal, "Çocuk yuvamızın idarecileri öğretmen ve görevli arkadaşlarımız böyle güzel bir günde filmin ilk gösterimini yaşayalım istedik. Çocuklarımızın da gözlerinden okuduğumuz kadarıyla memnun ve mutlu olduklarını gördük. Çocuklarımıza geçmişine layık bir insan olarak yaşamalarını diliyorum" dedi.
- SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Samsun Shçek'te Kalan Çocuklar Fetih Filmini İzledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.