Sapanca'da "Eğitimde Başarı" Konulu Toplantı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sapanca'da "Eğitimde Başarı" Konulu Toplantı

18.12.2014 18:12  Güncelleme: 18:43

Sakarya'nın Sapanca ilçesinde eğitimde başarının arttırılabilmesi amacıyla istişare toplantısı düzenlendi.

Sapanca ilçesinde eğitimde başarının arttırılabilmesi amacıyla istişare toplantısı düzenlendi.

Toplantının açılışında konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Nuri Dede, kaymakamlık ve belediyenin eğitim alanındaki sorunlarda her zaman yardımcı olduğunu belirterek, okul müdürleri olarak başarının arttırılması için daha fazla gayret gösterilmesi gerektiğini söyledi.

Sapanca Belediye Başkanı Aydın Yılmazer de öğrencilerin daha iyi koşullarda eğitim alabilmeleri için gereken desteğin verildiğini, desteğin devam edeceğini anlattı.

Öğretmenlerin öğrencilerini sosyal ve kültürel alanda daha çok motive etmesi gerektiğine dikkati çeken Kaymakam Gökhan Azcan, öğrencilerin ileriye dönük eğitim ve öğretim alanında çalışmalar yaparken öğretmenlerin yanında olmasını istedi.

Okul müdürlerinin katıldığı toplantı görüş alışverişiyle sona erdi. - Sakarya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sapanca'da 'Eğitimde Başarı' Konulu Toplantı - Son Dakika


Advertisement