Sarıçam Belediyesi'nde Bayramlaşma Töreni - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıçam Belediyesi'nde Bayramlaşma Töreni

24.10.2012 13:27

Sarıçam Belediye Başkanı Ahmet Zenbilci, çalışanların Kurban Bayramı'nı kutladı.

Sarıçam Belediye Başkanı Ahmet Zenbilci, çalışanların Kurban Bayramı'nı kutladı.

Zenbilci, belediye şantiyesinde düzenlenen programda çalışanlarla bir süre sohbet ederek, tek tek bayramlaştı.

Zenbilci, çalışanlara hitaben 3.5 yıllık süre içinde yapılan tüm hizmetleri birlikte yürüttüklerini belirterek, şunları kaydetti:

"Sizler benim çalışma arkadaşlarımızsınız. Tüm hizmetleri sizlerle beraber yapıyoruz. Belediye olarak 30 mahallemizin de yol sorununu yüzde 90 oranda çözeceğiz. Hizmet verirken insanların gönlünü alın, iyi davranın. Bu vesile ile hepinizin ve ailenizin Kurban Bayramı'nı kutluyorum. Kurban kesenlerin kurbanını yüce Allah kabul buyurur inşallah. Bayramda sevgimizi, muhabbetimizi ve merhametimizi paylaşalım. Bayramınız mübarek olsun."

Muhabir: Ali Güreli

Yayıncı: Tevfik Işık - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sarıçam Belediyesi'nde Bayramlaşma Töreni - Son Dakika


Advertisement