Sarıçam Belediye Başkanı Ahmet Zenbilci, çalışanların Kurban Bayramı'nı kutladı.
Zenbilci, belediye şantiyesinde düzenlenen programda çalışanlarla bir süre sohbet ederek, tek tek bayramlaştı.
Zenbilci, çalışanlara hitaben 3.5 yıllık süre içinde yapılan tüm hizmetleri birlikte yürüttüklerini belirterek, şunları kaydetti:
"Sizler benim çalışma arkadaşlarımızsınız. Tüm hizmetleri sizlerle beraber yapıyoruz. Belediye olarak 30 mahallemizin de yol sorununu yüzde 90 oranda çözeceğiz. Hizmet verirken insanların gönlünü alın, iyi davranın. Bu vesile ile hepinizin ve ailenizin Kurban Bayramı'nı kutluyorum. Kurban kesenlerin kurbanını yüce Allah kabul buyurur inşallah. Bayramda sevgimizi, muhabbetimizi ve merhametimizi paylaşalım. Bayramınız mübarek olsun."
Muhabir: Ali Güreli
Yayıncı: Tevfik Işık - ADANA
Son Dakika › Yerel › Sarıçam Belediyesi'nde Bayramlaşma Töreni - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.