Sarıkaya ilçesinde Merkez Camisi'nin şadırvanına sıcak su aktarılacak.
Belediye Başkanı Ömer Açıkel, yaptığı açıklamada, ilçede kış aylarının soğuk geçtiğini belirterek, cami cemaatinin soğuk suyla abdest almasını önlemek için çalışma başlattıklarını söyledi.
İlçe halkının hizmetin en iyisine layık olduğunu ifade eden Açıkel, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Sarıkaya'ya hizmet için geldik. Bu amaç doğrultusunda da ekibimizle gece gündüz çalışıyoruz. İlçemizde çok sert geçen kış aylarında cami cemaatimiz abdestlerini adeta buz gibi suyla alıyorlar. Vatandaşlarımızın kış aylarında sıcak su ile abdest alıp ibadetlerini gerçekleştirmesini istiyoruz. Bu amaçla başlattığımız çalışma kapsamında inşallah en kısa sürede camiye sıcak su aktaracağız."
Açıkel, çalışmaya destek verenlere teşekkür etti. - Yozgat
Son Dakika › Yerel › Sarıkaya'da Cami Şadırvanından Sıcak Su Akacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.