Sason'da Masa Tenisi Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sason'da Masa Tenisi Turnuvası Sona Erdi

Sason\'da Masa Tenisi Turnuvası Sona Erdi
25.04.2014 15:36

Batman’ın Sason Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen liseler arası masa tenisi turnuvası, kızlar ve erkekler kategorisinde oynanan final maçlarıyla sona erdi.

Batman'ın Sason Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen liseler arası masa tenisi turnuvası, kızlar ve erkekler kategorisinde oynanan final maçlarıyla sona erdi.

Sason İlçe Kaymakamı Cihat Arık'ın okullara hediye ettiği masa tenisi masalarıyla hareketlilik kazanan branşın final maçları nefes kesti. Sason Spor Salonu'nda düzenlenen karşılaşmalar çekişmeli geçerken, maçlarda büyük heyecan yaşandı. Turnuvanın sonunda İmam Hatip Lisesi erkek ve kız öğrencileri şampiyon oldu.

Müsabakada dereceye girenlere çeşitli ödüler verildi. - BATMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sason'da Masa Tenisi Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika


Advertisement