Uşak'ta Şehitler İçin 3 Saatlik Saygı Duruşu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uşak'ta Şehitler İçin 3 Saatlik Saygı Duruşu

17.08.2015 15:59  Güncelleme: 16:04

Uşak'ta bir kişi, belediye binası önünde Türk bayrağı açarak şehitler için 3 saat saygı duruşunda bulundu.

Uşak'ta bir kişi, belediye binası önünde Türk bayrağı açarak şehitler için 3 saat saygı duruşunda bulundu.

Kalp hastası olduğunu söyleyen 51 yaşındaki İbrahim Arslan, artan terör olaylarını kınamak ve meydana gelen olaylarda şehit olan polis ve askerler için bu eylemi gerçekleştirdiğini söyledi.

Arslan, vatana, askere, polise sahip çıkmak amacıyla tek başına bayrak açtığını belirtti.

Şehit haberlerine çok üzüldüğünü anlatan Arslan, "Artık şehit haberleri gelmesin. Şehit verilmemesi için hükümet elinden geleni yapsın. Annelerin, babaların, çocukların ve bizlerin yüreği yanmasın. Yeter artık dursun akan kanlar. Her gelen şehit haberinde ciğerim yanıyor" diyerek terörü lanetlediğini belirtti.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Uşak'ta Şehitler İçin 3 Saatlik Saygı Duruşu - Son Dakika


Advertisement