Afyonkarahisar Belediye Şehir Tiyatrosu,
"Sevgili Doktor" adlı oyunu bu akşam son kez sahneleyecek.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, gösterime girdiği tarihten bu yana kapalı gişe oynayan oyun halkın beğenisini kazandı.
Hasan Elmas'ın yönetmenliğini yaptığı ve çarşamba ile cuma günleri 13 Ocak'tan bu yana ücretsiz olarak gönüllü oyuncuların sahnelediği Anton Çehov'un
"Sevgili Doktor" adlı komedi oyunu, bu akşam saat 20.00'da Eski Halk Eğitim Merkezi Salonu'nda son kez halkın karşısına çıkacak.
- AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › 'Sevgili Doktor' Oyunu Son Kez Sahnede - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.