Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ekipleri, Siirt merkezde faaliyet gösteren fırınları denetledi.
İl Müdürlüğü yetkilileri, Temmuz 2012 tarihinden itibaren yürürlüğe giren Ekmek ve Ekmek Çeşitleri Tebliği kapsamında, vatandaşın temel tüketim maddelerinin başında gelen ekmeğin besin değerinin arttırılması ve hijyenik şartlarda satışının sağlanmasına yönelik olarak fırınlara denetimlerini aralıksız sürdürdüklerini ifade ettiler. Yetkililer, bu amaçla il merkezinde bulunan 60 fırının iki hafta içerisinde üçer defa denetlendiği kaydedildi.
Bu arada tüketicilerin gıdaya ilişkin her türlü şikayetlerini ALO 174 Gıda hattına bildirmeleri istendi. - SİİRT
Son Dakika › Yerel › Siirt'te Fırınlar Denetlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.