Siirt Devlet Hastanesi bahçesinde park halindeki otomobil alev aldı.
Siirt Devlet Hastanesi'ne tedavi etmek üzere bir yakınını getiren Abdulbaki Özcan'a ait 56 AN 005 plakalı otomobil, poliklinikler binası önünde alev aldı. Aracın LPG'li olduğunu öğrenen güvenlik görevlileri yangın tüpleri ile araca müdahale etti. Paniğe neden olan yangın, kontrol altına alındı.
Yangın nedeniyle araçta hasar meydana geldi. - SİİRT
Son Dakika › Yerel › Siirt'te Hastane Bahçesinde Otomobil Alev Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.