Sınav İçin Altınlarını Bıraktığı Kantin Görevlisini Yerinde Bulamadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sınav İçin Altınlarını Bıraktığı Kantin Görevlisini Yerinde Bulamadı

29.09.2014 15:18

Sınava gelirken çıkarmayı unuttuğu altınlarını poşete koyarak kantine bıraktı.

Sınava gelirken çıkarmayı unuttuğu altınlarını poşete koyarak kantine bıraktı. Sınav sonunda altınlarını bulamadı.

Edinilen bilgiye göre, Erzurum'un Yakutiye İlçesine bağlı Gürcükapı Semtinde Z.T isimli şahıs sınava giderken çıkarmayı unuttuğu altınları poşet içerisine koyarak yakındaki hastanenin kantinine bıraktı. Sınavdan çıktıktan sonra altınlarını almaya giden Z.T. isimli şahıs altınlarını emanet ettiği kantin görevlisinin yerinde olmadığını gördü. Kantinde bulun görevlinin ise altınlarını emanet ettiği kişiyi tanımadığını öğrendi. Z.T. isimli şahıs 1 adet altın kolye, 1 adet gümüş kolye, gümüş alyans, gümüş tektaş ve bir çift küpesine ulaşamayınca polisten yardım istedi. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sınav İçin Altınlarını Bıraktığı Kantin Görevlisini Yerinde Bulamadı - Son Dakika


Advertisement