Güney Kore'de 23'üncüsü düzenlenen (SICACO 2014) "Sejong International Cartoon Contest" Geleneksel karikatür yarışmasından Sinoplu iki karikatüriste de ödül çıktı.
Güney Kore'de düzenlenen "Sejong International Cartoon Contest" Geleneksel karikatür yarışmasında Boyabatlı karikatür sanatçısı Aşkın Ayrancıoğlu 4 karikatürüyle birden "Başarı Ödülü" kazanırken öğrencisi İrem Uysal da çevre konulu karikatürüyle bronz ödülün sahibi oldu.
Karikatür sanatçısı Ayrancıoğlu, bugüne kadar katıldığı yarışmalardan 37'si uluslararası olmak üzere 80'in üzerinde ödülünün bulunduğunu belirtti.
Ayrancıoğlu ve öğrencisi İrem Uysal'ın eserleri 23. Dünya Karikatür Ansiklopedisinde de yer aldı.
Son Dakika › Yerel › Sinoplu Karikatüristlere Güney Kore'den Ödül - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.