Çorum'un Sungurlu Belediye Başkanı Selahaddin Uzunkaya yeni araçlarla ilgili yaptığı açıklamada, "Artık milletimiz neden yeni araç alımı yaptığımızı görsün ve bilsinler. Biz Sungurlu'ya yakışır bir araç filosu kazandırmanın derdindeyiz" dedi.
Sungurlu Belediye Başkanı Selahaddin Uzunkaya, ilçe mezbahanesi yanında yapımı devam eden kapalı hayvan pazarını ziyaret etti. Basın mensuplarına pazar hakkında bilgiler verdiği sırada Mezbahane'ye yük almak için gelen eski çöp kamyonun bozulduğunu gören başkan Uzunkaya, "Artık Milletimiz neden yeni araç alımı yaptığımızı görsün ve bilsinler, biz Sungurlu'ya yakışır bir araç filosu kazandırmanın derdindeyiz" dedi.
"Yeni araçlarımızla araç parçasından, yakıtından tasarruf etmenin çabası içerisindeyiz" diyen Başkan Uzunkaya, "Ama bazı art niyetli vatandaşlarımız bu yatırımlarımızı başka amaçlara yönlendirmenin çabası içerisindeler. Ama şuna inansınlar ki biz her zaman Sungurlu'nun menfaati dahilinde yatırımlarımızı ve çalışmalarımızı sürdürmekteyiz" şeklinde konuştu. - ÇORUM
Son Dakika › Yerel › Sungurlu Belediye Başkanı Selahaddin Uzunkaya Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.