Suşehri Timur Karabal Meslek Yüksekokul Müdürü Yrd. Doç. Dr. Vehbi Ünal, Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel'i ziyaret etti.
Yüksek okul çevresine verdikleri önemden dolayı Başkan Sel'e teşekkür eden Ünal, okulda 11 bölüm bulunduğu, yaklaşık 900 öğrencinin eğitim gördüğünü söyledi.
Amaçlarının okuldaki öğrenci ve bölüm sayısının artırmak olduğunu ifade eden Ünal, "Belediye Başkanımız Sedat Sel okulumuza çok önem veriyor. Yüksekokulumuza, sadece belediyenin değil, Suşehri'nin topyekun sahip çıkmasını arzuluyoruz" dedi.
Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel ise okulun çevre düzenleme çalışmalarının kısmen tamamlandığını, 2013 yılında okula kemer giriş yapılacağı müjdesini verdi.
Muhabir: Faruk Kara
Yayıncı: Önder Felek - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Suşehri Myo Müdürü Ünal, Belediye Başkanı Sel'i Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.