Tarsus'ta Orman Yangınlarıyla Mücadele Çalışmaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tarsus'ta Orman Yangınlarıyla Mücadele Çalışmaları

19.05.2012 09:00

Tarsus Orman Yangınları ile Mücadele Komisyonu, Kaymakam Orhan Şefik Güldibi başkanlığında toplandı.

Tarsus Orman Yangınları ile Mücadele Komisyonu, Kaymakam Orhan Şefik Güldibi başkanlığında toplandı.

Kaymakam Güldibi, kaymakamlık toplantı salondaki toplantıda, ormanların milli servet ve göz bebekleri olduğunu belirterek,"Gereken her türlü tedbiri alacağız. Temennimiz hiç yangın çıkmaması, hiç bir ağacımızın yangında yok olmamasıdır" dedi.

Tarsus Orman İşletme Müdürü Mehmet Fulin de, olası orman yangınları ve mücadelede alınan tedbiri anlattı.

Toplantıya Emniyet Müdürü Yaşar Aksoy, Milli Eğitim müdürü Ahmet Sefa Demir, TEDAŞ Müdürü Oğuzhan Yıldız, belde belediye başkanları, daire müdürleri ve diğer komisyon üyeleri katıldı.

- MERSİN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Tarsus'ta Orman Yangınlarıyla Mücadele Çalışmaları - Son Dakika


Advertisement