Tarsus Orman Yangınları ile Mücadele Komisyonu, Kaymakam Orhan Şefik Güldibi başkanlığında toplandı.
Kaymakam Güldibi, kaymakamlık toplantı salondaki toplantıda, ormanların milli servet ve göz bebekleri olduğunu belirterek,"Gereken her türlü tedbiri alacağız. Temennimiz hiç yangın çıkmaması, hiç bir ağacımızın yangında yok olmamasıdır" dedi.
Tarsus Orman İşletme Müdürü Mehmet Fulin de, olası orman yangınları ve mücadelede alınan tedbiri anlattı.
Toplantıya Emniyet Müdürü Yaşar Aksoy, Milli Eğitim müdürü Ahmet Sefa Demir, TEDAŞ Müdürü Oğuzhan Yıldız, belde belediye başkanları, daire müdürleri ve diğer komisyon üyeleri katıldı.
- MERSİN
Son Dakika › Yerel › Tarsus'ta Orman Yangınlarıyla Mücadele Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.