Tatı 2013'ü Çalışanları ile Karşıladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tatı 2013'ü Çalışanları ile Karşıladı

Tatı 2013\'ü Çalışanları ile Karşıladı
28.12.2012 18:02

Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı, 2013 yılını çalışanları için düzenlediği etkinlikle karşıladı.

Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı, 2013 yılını çalışanları için düzenlediği etkinlikle karşıladı.

Buca Belediyesi yemekhanesinde düzenlenen "2013'e Merhaba" etkinliğine Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı ve eşi Oya Tatı başta olmak üzere Başkan Yardımcıları, ilgili birim müdürleri, CHP Buca İlçe Başkanı Bekdaş Gül ve işçi ve memurlarıyla katıldı. Çalışanlarının yeni yılını kutlayan Başkan Ercan Tatı, 2013 yılı için de güzel dileklerde bulundu. Çalışanlarına ikinci dönemi de müjdeleyen Tatı, " İyisiyle kötüsüyle dört yılı geride bıraktık. 2013 yılının hepimiz için hayırlı olmasını diliyorum. İkinci dönemde de adayım ve inanıyorum ki sizlere ve Buca halkınıza altı yıl daha hizmet etme şerefini yaşayacağım" dedi.

(BK-

28.12.2012 17: 33: 04

TSI

NNNN - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Tatı 2013'ü Çalışanları ile Karşıladı - Son Dakika


Advertisement