Tokat Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ve Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent merkezinde asayiş uygulaması yaptı.
Uygulama kapsamında toplu taşıma araçları, okul servisleri, taksiler ve vatandaşlar üzerinde yapılan aramalarda 5 bıçak, 1 nacak ve 14 sopa ele geçirildi.
Bazı kişilere idari para cezası uygulandı. - Tokat
Son Dakika › Yerel › Denetimde Araçlarda Kesici Aletler ve Sopa Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.