Gümüşhacıköy ilçesinde Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 170. yıl dönümü kutlandı.
Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen tören, Atatürk anıtına çelenk sunulmasıyla başladı.
Burada günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yapan Komiser Hasan Sarıbaş, Türk milletinin sevgi ve güvenini kazanmış, demokratik hukuk devletinin, Atatürk ilke ve inkılaplarının ve laik Cumhuriyetin teminatı Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 170. yılını kutlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "Toplumun dirlik, düzen, huzur ve güvenini sağlama, vatandaşın can ve malını koruma, kanun hakimiyetini ve devlet otoritesini tesis etme gibi çok önemli ve hayati görevleri başarıyla yerine getirmemiz, diğer kurumların, sivil toplum örgütlerinin ve siz değerli vatandaşlarımızın yardım ve katkıları ile mümkün olacağına inanıyoruz" dedi.
Polis çocuklarının okuduğu şiirlerin ardından İlçe Emniyet Müdürü Metin Sayılır, emniyet lokalinde İlçe Kaymakamı Hüseyin Tekin, Garnizon Komutanı Jandarma Üsteğmen Şükrü Çetinkaya, Belediye Başkanı Zehra Özyol, kurum müdürleri ve daire amirlerinin tebriklerini kabul etti.
Son Dakika › Yerel › Türk Polis Teşkilatının 170. Kuruluş Yılı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.