Sivas'ın Ulaş ilçesinde yetim ve öksüzlere iftar verildi.
Ulaş Belediye Başkanı İsrafil Göçgün, AK Parti İlçe Teşkilatı yöneticileri ve vatandaşlar, iftar çadırında yetim ve öksüz çocuklarla oruç açtı.
İftara, yetim ve öksüz çocukların aileleri de katıldı.
Göçgün, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ramazan ayında yetim ve öksüzlerle iftarda buluştuklarını belirterek, böyle mübarek bir ayda birlik ve beraberliğin önemine dikkati çekmek istediklerini söyledi. - Sivas
Son Dakika › Yerel › Ulaş'ta Yetim ve Öksüzlere İftar Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.