Ulus'ta İş Güvenliği Semineri Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ulus'ta İş Güvenliği Semineri Düzenlendi

Ulus\'ta İş Güvenliği Semineri Düzenlendi
29.06.2014 14:44

Bartın'ın Ulus Orman İşletme Müdürlüğü'nde 'İş Sağlığı ve Güvenliği' eğitim semineri yapıldı.

Bartın'ın Ulus Orman İşletme Müdürlüğü'nde 'İş Sağlığı ve Güvenliği' eğitim semineri yapıldı.

Ulus Orman İşletme Konferans Salonunda eğitim, A Sınıfı İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı ve Bartın Orman İşletmesi Müdür Yardımcısı Mustafa Dağdeviren tarafından verildi. Ulus Orman İşletme Müdürlüğünde tüm işçi ve memur personelin katıldığı eğitimde İş Sağlığı ve Güvenliğinin her şeyden önce geldiği vurgulandı. Dağdeviren, mensubu olduğu orman teşkilatının faaliyetlerinin tehlikeli işler sınıfında yer aldığı hatırlatılarak daha hassas ve daha dikkatli olunması konusunda uyarılarda bulundu. Yapılan eğitim karşılıklı soru cevaplarla sona erdi. - BARTIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ulus'ta İş Güvenliği Semineri Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement