Vali Ahmet Deniz'in Ramazan Ayı Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Ahmet Deniz'in Ramazan Ayı Mesajı

Vali Ahmet Deniz\'in Ramazan Ayı Mesajı
28.06.2014 11:48

Ardahan Valisi Ahmet Deniz, Ramazan ayı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Ardahan Valisi Ahmet Deniz, Ramazan ayı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Vali Deniz mesajında şu ifadelere yer verdi, "Bereketin, bolluğun ve paylaşımın yaşandığı, yılın en hayırlı ayı olarak büyük özlemle beklediğimiz Ramazan ayını bir kez daha sevinçle karşılıyoruz.

Ramazan ayı gönüllerin birleştiği, yoksul vatandaşlarımızın hatırlandığı, paylaşmanın kardeşçe yapıldığı en hayırlı aylardandır. Millet olarak bu ay da her zaman dayanışma sağladık, birlik ve beraberlik içerisinde Ramazan ayını karşıladık. Yoksul vatandaşlarımızı, ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızı, komşularımızı, akrabalarımızı bu aylarda daha fazla hatırladık, ekmeğimizi paylaştık. Bundan sonra da, milletçe en güzel ramazan ayını yaşayacağımıza şüphe olmayacaktır.

Bu duygularla, Ramazan ayının başta aziz milletimiz olmak üzere, tüm İslam alemi ve bütün insanlığa hayırlar getirmesini diliyor, bütün İslam aleminin bolluk, bereket içerisinde bir Ramazan ayı geçirmesini Allah'tan niyaz ediyorum." - ARDAHAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Ahmet Deniz'in Ramazan Ayı Mesajı - Son Dakika


Advertisement