Ardahan Valisi Azizoğlu, Lokanta Açılışı Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ardahan Valisi Azizoğlu, Lokanta Açılışı Yaptı

Ardahan Valisi Azizoğlu, Lokanta Açılışı Yaptı
06.01.2014 16:31  Güncelleme: 16:38

Ardahan Valisi Seyfettin Azizoğlu, kentte faaliyete giren lokantanın açılışını yaptı.

Ardahan Valisi Seyfettin Azizoğlu, kentte faaliyete giren lokantanın açılışını yaptı.

Azizoğlu, Kaptanpaşa Mahallesi'nde Ardahan Belediyesi'nin yanında açılan lokantada yaptığı konuşmada, hizmet amaçlı yeni açılan yerlerin kentin geliştiğinin göstergesi olduğunu belirterek, bu tür yatırımları yapanları kutladığını söyledi.

Yeni mekanların Ardahan'ın artık büyüdüğünün göstergesi olduğunu, buna tüm Ardahanlıların vakıf olması gerektiğini ifade eden Azizoğlu, "Bir taş üzerine taş koyanın yeri bizim başımızın üzerindedir. Çünkü Ardahan'ın büyümesine katkı sunmuştur. Bu yatırımı yapan herkese teşekkür ediyorum. Bu emeği veren, bu gayreti gösteren herkese teşekkür ediyorum. Bu arkadaşlarımız Ardahan'ın büyümesi ve gelişmesi için katkı sunmuşlar, bu nedenle teşekkürü hak ediyorlar" dedi.

Açılışa, Ardahan Belediye Başkanı Faruk Köksoy, Vali Yardımcıları Kadir Taner Eser ve Deniz Pişkin, Ardahan Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Çetin Demirci'nin yanı sıra çok sayıda davetli katıldı. - Ardahan

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ardahan Valisi Azizoğlu, Lokanta Açılışı Yaptı - Son Dakika


Advertisement