Vali Azizoğlu'na Öğrencilerden Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Azizoğlu'na Öğrencilerden Ziyaret

18.09.2013 11:55

TOKİ Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri, Vali Seyfettin Azizoğlu'nu ziyaret etti.

TOKİ Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri, Vali Seyfettin Azizoğlu'nu ziyaret etti.

Öğrencileri makamında kabul eden Azizoğlu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Öğrencilerin ziyaretini anlamlı bulduğunu ifade eden Azizoğlu, şöyle devam etti:

"Eğitim-öğretim yılının başladığı gün TOKİ Mehmet Akif Ersoy İlkokulu'nu ziyaret ettim. Öğrencilerimizin hepsinin zeki ve akıllı olduklarına inancım tamdır. İstemeleri halinde mesleklere erişmeleri güç olmayacaktır. Hepsinin başarılı bir eğitim hayatı sürmelerini diliyorum. Ancak buna inanacaklar. Ardahanlı öğrencilerin başaramayacağı bir eğitim olmaz."

Öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektiren Azizoğlu, kitap hediye etti.

Ziyarette Milli Eğitim Müdürü Tevfik Fikret Eteker ile okul müdürü Tarık Akya da hazır bulundu. - Ardahan

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Vali Azizoğlu'na Öğrencilerden Ziyaret - Son Dakika


Advertisement