Manisa Valisi Erdoğan Bektaş, Şehzadeler Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu ve Şehzadeler Belediye başkanı Ömer Faruk Çelik'e iade-i ziyarette bulundu.
Şehzadeler Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu'yu makamında ziyaret eden Vali Bektaş, Kaymakamlık hizmet binasında faaliyet gösteren birimleri de gezdi.
Kaymakamlığın yürüttüğü hizmetler hakkında Vali Bektaş'a bilgi veren Kaymakam Çorumluoğlu ziyaret dolayısıyla teşekkürlerini iletti.
Vali Bektaş, aynı binada hizmet veren Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik'i de ziyaret etti.
Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik, kısa bir süre önce göreve başlayan Manisa Valisi Erdoğan Bektaş'ı makamında ağırladı. Yerel yönetimlerin öneminden bahseden Vali Bektaş, Başkan Çelik ve ekibine başarılar diledi. Başkan Çelik de, "Ekibimizle birlikte Şehzadeler İlçemizde hizmet destanları yazacağız" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Vali Bektaş'tan İade-İ Ziyaretler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.