Valiler Kararnamesi ile merkez valiliğine atanan Karaman Valisi Süleyman Kahraman, Belediye Başkanı Kamil Uğurlu'ya veda ziyaretinde bulundu.
Vali Kahraman'ı belediye binasının kapısında karşılayan Belediye Başkanı Kamil Uğurlu, Vali Süleyman Kahraman'ın Karaman'ın gelişmesine sağladığı katkılardan dolayı teşekkür ederek, bundan sonraki görevinde başarı dileğinde bulundu. Vali Süleyman Kahraman da, görev yaptığı süre içinde belediye ile çok uyumlu çalışmalar gerçekleştirdiklerini söyleyerek, Karaman'da görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Ziyaretin sonunda Vali Kahraman belediye personeliyle tek tek tokalaşarak vedalaştı. - KARAMAN
Son Dakika › Yerel › Vali Kahraman'dan Belediye Başkan Uğurlu'ya Veda Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.