Balıkesir Valisi Ahmet Turhan, bayram sonrası ilk mesai gününde valilik personeli ile bayramlaştı.
Balıkesir Valisi Ahmet Turhan, valilikte çalışan personel ile makamında bayramlaştı. Bayram sonrası ilk mesai gününde Valilik makamındaki bayramlaşma programında Vali Yardımcıları ve Valilik personeli ile bir araya gelen Vali Turhan, çalışanlarıyla bayramlaştı.
Törende valilik personeline kolonya ve çikolata ikram edildi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Vali Turhan, Valilik Personeli ile Bayramlaştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.