Tekirdağ Valisi Ali Yerlikaya, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü'nü (AFAD) ziyaret etti.
Tekirdağ AFAD Müdürü Recep Erol ve çalışanlar ile bayramlaşan Yerlikaya, Erol ile bir süre görüştü.
Vali Yerlikaya, 22-23-24 Ekim tarihlerinde Saray, Çorlu ve Çerkezköy ilçelerindeki su baskınları ve selden sonra yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Muhabir: Yavuz Karaduman
Yayıncı: Kemal Kaymak - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Vali Yerlikaya'dan Afad'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.