Van Belediyesi Kadın Yaşam Merkezi Bitme Aşamasında - Son Dakika
Son Dakika Logo

Van Belediyesi Kadın Yaşam Merkezi Bitme Aşamasında

20.11.2012 14:40

Van Belediyesi tarafından haziran ayında temeli atılan Kadın Yaşam Merkezi, bitme aşamasına geldi.

Van Belediyesi tarafından haziran ayında temeli atılan Kadın Yaşam Merkezi, bitme aşamasına geldi.

Kadın Yaşam Merkezi'nin yüzde 60'ının tamamlandığı ve merkezin 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne yetiştirilmesinin planlandığı bildirildi.

Merkezdeki çalışmaları inceleyen Van Belediye Başkan Vekili Sabri Abi, Belediye Başkan Yardımcısı Gülbahar Orhan'dan merkez hakkında bilgi aldı.

Kadın Yaşam Merkezi'nin bölgede bir ilk olduğunu belirten Orhan, merkezde kadınlar tarafından çok önemli çalışmalar yapılacağını belirtti.

Merkezin 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde açılışının yapılması için büyük bir çaba içinde olduklarını belirten Orhan, "8 Mart'ta kentin bu en önemli merkezini, kentin kadınlarına armağan etmek istiyoruz. İnşaat çalışmalarının bitirilmesiyle, iç dizayn çalışmalarını da bitirerek, merkezi açılışa hazır hale getireceğiz" dedi.

Muhabir: Sıtkı Yıldız

Yayıncı: Berin Arslan Çetin - VAN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Van Belediyesi Kadın Yaşam Merkezi Bitme Aşamasında - Son Dakika


Advertisement