Orhangazi ilçesinde yaşayan emekli öğretmen İlhan Özçelik, vefat eden eşinden kalan dikiş makinesini eğitime bağışladı.
Özçelik, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 25 Mayıs'ta vefat eden eşi Şinay Özçelik'in kullandığı dikiş makinesini giyim üretim teknolojisi alanındaki öğrencilerin uygulamalı eğitimde kullanması amacıyla Orhangazi Kız Teknik ve Meslek Lisesi'ne bağışladığı söyledi.
Kız Meslek Lisesi Müdürü Saadettin Höçük, katkılarından dolayı İlhan Özçelik'e bir teşekkür yazısı gönderdi.
Höçük, gönderdiği yazıda, "Eşiniz merhuma Şinay Özçelik adına bağışladığınız dikiş makinesi öğrencilerimizin uygulamalı eğitimine katkı sağlayacaktır. Bu nazik davranışınız için teşekkür eder, eşiniz merhumeye Allah'tan rahmet, size de sağlıklı, başarılı günler dilerim" ifadelerine yer verdi.
Muhabir: Musa Öztürk/ Burak Akay
Yayıncı: Zafer Akpınar - BURSA
Son Dakika › Yerel › Vefat Eden Eşinin Dikiş Makinesini Eğitime Bağışladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.