Bilecik'in Vezirhan Belde Belediye Başkanı Mehmet Duymuş, beldede yapılacak olan park yasağı hakkında açıklamada bulundu.
Vezirhan Belediye Başkanı Mehmet Duymuş, yaptığı açıklamada, "Belediyemiz Encümeni ve Meclisimizde alınan karar gereği Atatürk Bulvarı üzerine ve Yeni Sanayi Sitemizin önüne sağlı ve sollu olmak üzere tır, kamyon, otobüs ve büyük araç park etmesi yasaktır. 12 Haziran Pazartesi gününden itibaren belirtilen yerlere kamyon, tır, otobüs ve büyük araç park edenler hakkında kolluk kuvvetlerimiz vasıtasıyla ceza kesilecektir. Kesilecek olan cezalardan belediyemiz sorumlu değildir" dedi. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Vezirhan'da Park Yasağı Uygulaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.