Yaz kurslarında judoya ilgi arttı.
Judo antrenörü Didem Özcan, gazetecilere yaptığı açıklamada, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün başlattığı yaz spor okullarındaki judo antrenmanlarının ramazanda da sürdüğünü söyledi.
Haftanın üç günü, iki saat antrenman yaptıklarını ifade eden Özcan,
"Sporcularımız ve hatta velilerimiz judoya tereddütle yaklaştılar ancak gördüler ki antrenmanlar çok zevkli. Severek gelip gitmeye başladılar. Geçen seneye göre öğrenci sayımızda artışın olması sevindirici" dedi.
Özcan, judo sporunu Kastamonu'ya tanıtmak ve sevdirmenin en önemli hedefi olduğunu kaydetti.
Muhabir: Sinan Özmüş
Yayıncı: Neşat Ergül - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Yaz Kurslarında Judoya İlgi Arttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.