İzmit Belediyesi yetkilileri binalardaki asansörleri denetliyor.
İzmit Belediyesi yetkilileri, asansör yönetmeliğine göre binalardaki asansörleri denetliyor. Asansörlerin yıllık bakımlarının yapılması zorunluluğu olduğunu belirten yetkililer, "Lisanslı firmalar tarafından yapılan kontrollerde asansörlerde her hangi bir sorun olmazsa yeşil etiket yapıştırılıyor. Sorunlu asansörlere ise kırmızı etiket yapıştırılarak kullanılması önleniyor. İzmit Belediyesi'ne ait bütün hizmet binalarındaki asansörler de düzenli olarak kontrolleri yapılıyor. Yapılan kontroller sonucunda asansörlere kullanılmasında sakınca yok anlamına gelen yeşil etiket yapıştırılmıştır. Vatandaşlar, bu asansörleri gönül rahatlığı içinde kullanabilirler" şeklinde konuştular. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Yeşil Etiketli Asansörlerden Korkmayın - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.