Yığılca Kaymakamlığı binası, yapılan tadilatlar sonucunda yeni görünümüne kavuştu.
Yığılca Kaymakamı Nuri Gezici, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, binanın dış yüzeyinin ısı yalıtımlı sıva ile beslendiğini, üzerinin ise dekoratif hazır mantolama sistemi ile kaplandığını söyledi.
Bu sistem sayesinde ısı ve yakıt tasarrufunda artış gözlendiğini kaydeden Gezici, "Bina girişine de engelli vatandaşlarımıza daha iyi hizmet vermek amacıyla engelli rampası yaptık. Giriş kısmına yine iki adet led ışıklı tabela yerleştirerek, binanın modern bir görüntüye kavuşmasını sağladık" ifadelerini kullandı.
- DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Yığılca Kaymakamlığı Binası Yenilendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.