Yıldız: "Böyle Olmasını İstemiyorduk" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yıldız: "Böyle Olmasını İstemiyorduk"

Yıldız: "Böyle Olmasını İstemiyorduk"
26.11.2013 15:47

Aydın Süper Amatör Lig ekiplerinden Yıldızgücü'nün antrenörü Ayhan Yıldız, Yıldız Fenerspor'a mağlup oldukları karşılaşmada kötü oynadıklarını belirtti.
Oyuncularının İsabeyli Şırlanspor ile oynadıkları U 17 karşılaşmasında sıkıntı...

Aydın Süper Amatör Lig ekiplerinden Yıldızgücü'nün antrenörü Ayhan Yıldız, Yıldız Fenerspor'a mağlup oldukları karşılaşmada kötü oynadıklarını belirtti.

Oyuncularının İsabeyli Şırlanspor ile oynadıkları U 17 karşılaşmasında sıkıntı yaşadıklarını ifade eden Yıldız, "İsabeyli maçı yaşanan olaylar ve kırmızı kartlar nedeniyle iptal edilmiş. Oyuncularım da Yıldız Fener maçına bu maçın etkisiyle çıktı. İlk yarıda futbol namına bir şey yapamadık. İkinci yarıda ise 49 ve 53.dakikalarda kırmızı kart görünce 9 kişi kaldık. 9 kişi kalınca sonuç kendiliğinden geldi. Böyle olmasını bide istemiyorduk. Ancak, bahanelerin arkasına sığınmıyoruz. Genç kadromuzla mücadelemizi sürdüreceğiz" dedi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Yıldız: 'Böyle Olmasını İstemiyorduk' - Son Dakika


Advertisement