Zile Belediyesi 6 Yeni Otobüs Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Zile Belediyesi 6 Yeni Otobüs Aldı

24.09.2012 13:08

Zile Belediyesi'ne alınan 6 yeni otobüs düzenlenen törenle tanıtıldı.

Zile Belediyesi'ne alınan 6 yeni otobüs düzenlenen törenle tanıtıldı.

Belediye Başkanı Lütfi Vidinel, belediye binası önünde düzenlenen törende yaptığı konuşmada, belediye olarak en iyi hizmeti verme gayretinde olduklarını söyledi.

Makine parkurunu sürekli yenilediklerini ifade eden Vidinel, "Anadolu'da bir söz vardır 'Alet işler el övünür.' Bizler de Zile Belediyesi olarak toplu taşımacılıkta kullanılmak üzere 6 adet özürlü oturağı olan, klimalı ve engeli basamağı bulunan 2012 model araçları hizmete sunmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Zile'miz hizmetin en iyisine layıktır" diye konuştu.

Duanın ardından kurban kesildi.

Muhabir: Ekber Türkoğlu

Yayıncı: Önder Felek - TOKAT

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Zile Belediyesi 6 Yeni Otobüs Aldı - Son Dakika


Advertisement