40 tonluk lastik toplama alanında yangın
ELAZIĞ - Elazığ'da 40 tonluk lastik toplama alanında yangın çıktı. Yangın, itfaiye ekiplerinin bir saatlik çalışması sonrasında söndürüldü.
Edinilen bilgiye göre, merkez Doğukent Mahallesinde geri dönüşüm için toplanan lastik toplama alanında, henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. 40 ton lastiğin bulunduğu alanda yangın kısa sürede büyüdü. Yangının dumanları kent merkezinden de görüldü. Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine çok sayıda Elazığ Belediyesi İtfaiye Müdürlüğüne bağlı ekipler ve 2 kepçe sevk edildi. Yangın ekiplerin 1 saatlik çalışmasının ardından söndürüldü.
Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › 3.Sayfa › 40 Tonluk Lastik Toplama Alanında Yangın - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.