Şanlıurfa'nın Birecik ilçe merkezinde başıboş köpekler, uyuşturucu iğneleri ile bayıltılarak barınaklara götürüldü.
Edinilen bilgiye göre, Birecik ilçe merkezinde sayıları gün geçtikçe artan başıboş köpekler, vatandaşların şikayeti üzerine zabıta tarafından uyuşturucu iğneleri ile bayıltılarak toplatıldı. Toplatılan köpekler daha sonra araçlara konulara barınaklara ötürüldü. Vatandaşlar çalışmadan dolayı yetkililer teşekkür etti. - ŞANLIURFA
Son Dakika › 3.Sayfa › Birecik'te Başıboş Köpekler Bayıltılarak Barınaklara Götürüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.