Eskişehir'de caddeye tersten giren sürücünün alkollü olduğu ortaya çıktı.
Olay, sabaha karşı Cumhuriye Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi üzerinde yaşandı. Caddeye tersten giren bir sürücü, polis ekibinin dikkatini çekti. Polis ekibi tarafından durdurulan sürücünün alkollü olduğu anlaşıldı. Polis merkezine götürülen sürücünün alkol raporunda 1.44 promil alkol çıktı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › 3.Sayfa › Caddeye Tersten Girince Alkollü Olduğu Ortaya Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.