
IHAAW174125-ASA/20-04-2018
- Diyarbakır- Şanlıurfa yolu üzerindeki bir çağrı merkezinde yemek yedikten sonra fenalaşan çok sayıda personel, zehirlenme şüphesiyle hastanelere kaldırıldı. 20.04.2018 17: 41: 25 TSI
NNNN - DİYARBAKIR
Son Dakika › 3.Sayfa › Diyarbakır-Şanlıurfa Yolu Üzerindeki Bir Çağrı Merkezinde Yemek Yedikten Sonra Fenalaşan Çok Sayıda... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.