Diyarbakır-Şanlıurfa Yolu Üzerindeki Bir Çağrı Merkezinde Yemek Yedikten Sonra Fenalaşan Çok Sayıda... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbakır-Şanlıurfa Yolu Üzerindeki Bir Çağrı Merkezinde Yemek Yedikten Sonra Fenalaşan Çok Sayıda...

Diyarbakır-Şanlıurfa Yolu Üzerindeki Bir Çağrı Merkezinde Yemek Yedikten Sonra Fenalaşan Çok Sayıda...
20.04.2018 18:04

IHAAW174125-ASA/20-04-2018 - Diyarbakır-Şanlıurfa yolu üzerindeki bir çağrı merkezinde yemek yedikten sonra fenalaşan çok sayıda personel, zehirlenme şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.

IHAAW174125-ASA/20-04-2018

- Diyarbakır- Şanlıurfa yolu üzerindeki bir çağrı merkezinde yemek yedikten sonra fenalaşan çok sayıda personel, zehirlenme şüphesiyle hastanelere kaldırıldı. 20.04.2018 17: 41: 25 TSI

NNNN - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Diyarbakır-Şanlıurfa Yolu Üzerindeki Bir Çağrı Merkezinde Yemek Yedikten Sonra Fenalaşan Çok Sayıda... - Son Dakika


Advertisement