Elmadağ'da Vatandaşlar Yolu Kapattı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elmadağ'da Vatandaşlar Yolu Kapattı

15.09.2024 09:21

Kayadibi mevkiinde sürekli kazaların yaşandığını düşünen vatandaşlar, Kırıkkale yolunu kapattı.

Ankara'nın Elmadağ ilçesinde vatandaşlar, Kayadibi mevkiinde sürekli kaza olduğunu iddia ederek yolu ulaşıma kapattı.

Elmadağ ilçesine bağlı Kayadibi Mahallesi sakinleri, bölgede sürekli kaza yaşandığını iddia ederek Kırıkkale yolu Ankara istikametini trafiğe kapattı. Kısa sürede olay yerine gelen güvenlik ekipleri, yolu yeniden açarak trafik akışını sağladı. Eylem yapan vatandaşlar, bölgede haber takibi yapan muhabirlere de tepki gösterdi. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Elmadağ'da Vatandaşlar Yolu Kapattı - Son Dakika


Advertisement