Enkazdan çıkan değerli eşyalar emniyete götürülüyor
ADIYAMAN - Adıyaman'da depremde yıkılan binaların enkazından çıkan değerli eşyalar polis tarafından tutanak tutularak emniyete götürülüyor.
Adıyaman'da depremde yıkılan binaların enkaz kaldırma çalışmaları devam ediyor. Enkaz kaldırma çalışmaları polis ve jandarma ekipleri eşliğinde gerçekleştiriliyor. İş makineleriyle kaldırılan molozların arasından çıkan değerli eşyalar, güvenlik güçleri tarafından tutanakla teslim alınıyor. Araçlara yüklenen kasa, para, altın gibi eşyalar İl Emniyet Müdürlüğüne götürülerek muhafaza altına alınıyor.
Son Dakika › 3.Sayfa › Enkazdan çıkan değerli eşyalar emniyete götürülüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.